reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Linda Bevilaqua

Linda Bevilaqua

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Občas pociťujem neuveriteľné nutkanie niečo povedať, napísať, stvoriť...a tento blog je jedným zo spôsobov, ako som tento pocit prestala ignorovať... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Aby sa o tom vedelo.....

Linda Bevilaqua

Aby sa o tom vedelo.....

Najprv som mala v pláne písať len o skupine mladých odvážnych ľudí , nedávno som však dočítala jedinečnú Orwellovu knihu 1984 a nemôžem si pomôcť......tie súvislosti.... Predpokladám, že na konci tohto článku si mnohí povedia: „Moja, a čo si ty myslíš, že si objavila Ameriku?!". Nemyslím. To čo ma udivuje a nad čím žasnem nie sú súvislosti samotné, ale skôr tá ich priehľadnosť, tá ich očividnosť.

  • 11. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 935x
  • 13
A pohár začína pomaly pretekať....

Linda Bevilaqua

A pohár začína pomaly pretekať....

Považujem sa za otvorenú bytosť. Otvorená novým skúsenostiam, vždy s otvorenou náručou novým zážitkom, vnemom, ľudom...Od prvej chvíle vidím len tie dobré stránky veci, nehľadám a možno na chvíľu prehliadam chyby, háčiky a nedostatky. Niekto by ma možno nazval naivnou, iný rojkom....ja to považujem za otvorenosť, azda idealizmus.Je to tak vždy, keď mám do činenia s pre mňa niečím nepreskúmaným, mne neznámym, novým. Už zo zásady dávam najprv šancu............až kým sa nepotknem...

  • 8. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 17
Všetkým priateľom....

Linda Bevilaqua

Všetkým priateľom....

...Dakujem......

  • 2. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Ako vedia byť zamatoví muži....

Linda Bevilaqua

Ako vedia byť zamatoví muži....

Sedím si v londýnskom Doubledeckry. Je nie celkom jednoduchý ale aj tak úplne obyčajný deň. Dnešok. Pozerám sa cez presklennú stenu na ulice, stále plné nevedno kam náhliacich sa ľudí. Moja hlava zas v oblakoch....

  • 16. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu